FAQs
1. Jaka jest jakość naszych zegarków?
Mamy zarówno Azję n i top Szwajcarski zegarki repliki ..
2. Jaka jest różnica między szwajcarskich i Asi repliki zegarków Rolex gatunek?
Różnica między szwajcarskimi i azjatyckimi zegarkami klasy n polega na używanej klasie stali nierdzewnej , a także procesie produkcyjnym i maszynach. Azjatycki pasek do zegarka jest wykonany ze stali 316L, podczas gdy szwajcarski pasek do zegarka jest bardziej odporny na rdzę i korozję, ale jednocześnie jest droższy i bardziej skomplikowany w produkcji. Zegarki klasy szwajcarskiej są produkowane na maszynach, które są klonowane zgodnie ze szwajcarską technologią i standardami, dlatego należy oczekiwać wyższej dokładności i wykończenia.
3. Czy możesz przesłać mi więcej zdjęć wybranego modelu?
S URE, ty może wysłać ten link, lub pełną nazwę z tych produktów do klienta usługi aby zadać kolejne fotki .
4. Czy druga ręka działa płynnie czy tyka?
W przypadku ruchów automatycznych sekundnik przesuwa się z prędkością 21600 bph , w przypadku mechanizmu kwarcowego sekundnik tyka.
5. Czy otrzymam numer śledzenia?
Tak szybko, jak w zegarku statków , otrzymasz e-mail z numerem przesyłki i adresu URL do śledzenia Twojego pakietu. Wysyłamy z EMS lub inny sposób dostawy, które można oczekiwać zegarek w jak najkrótszym t IME .
6. Czy do zegarka dołączono oryginalne pudełko i dokumenty?
Aby uniknąć wysokich kosztów wysyłki i produktu, zegarek jest wysyłany bez firmowego pudełka. Jeśli chcesz dodać pudełko do zamówienia, możesz to zrobić na stronie produktu.
7. Jak szybki jest czas wysyłki?
Jeżeli płatność zostanie potwierdzona, zrealizujemy zamówienie w przeciągu 3-7 dni roboczych, a następnie wysyłamy przez EMS / Inne firmy ekspresowych który bierze 15-25 dni (USA) , aby dostarczane do drzwi , o innych krajach ” Czas wysyłki możesz poprosić obsługę klienta o pomoc.
8. Czy mogę zapłacić kartą VISA / Mastercard?
Zachęcamy ludzi do korzystania z Bitcoin i Western Union, ponieważ zasady Visa i MasterCard są skierowane przeciwko produktom replik, jednak PayPal / Visa / MasterCards przetwarzamy przez ograniczony czas. Jeśli nie znalazłeś dostępnej opcji, wróć innym razem, a p leasing skontaktuj się z obsługą klienta .
9. Czy dostarczacie do mojego kraju?
Tak, dostarczamy na całym świecie. Zwykle po potwierdzeniu płatności czas przetwarzania wynosi 3-7 dni roboczych, a wysyłka zwykle trwa od 15 do 25 dni roboczych , w zależności od kraju, w którym się znajdujesz.
Uwaga: Czasami w magazynie występuje przeciążenie i czas przetwarzania może zająć 4 lub 10 dni.
10. Jaki ruch mają zegarki?
W zależności od klasy wybranego zegarka, nasze zegarki mają mechanizmy Asia n lub wysokiej jakości ETA Swiss.
11. Czy zegarki są wodoodporne?
Wszystkie nasze zegarki klasy Asia n są wodoodporne, ale nie są wodoodporne. Nie zalecamy Ci biorąc go do prysznica lub basenu . Zabranie zegarka pod wodę spowoduje unieważnienie gwarancji.
Jeśli potrzebujesz go wodoodpornego, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby dodać dodatkowe wodoodporne urządzenie do swojego zegarka za jedyne 30 $. A wodoodporna głębokość wynosiłaby około 10 metrów.
12 . Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Po wysłaniu paczki wyślemy Ci e-mailem numer śledzenia lub możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania informacji o śledzeniu .
Witryna śledzenia dostaw : https://t.17track.net
13 . Jak mogę złożyć zamówienie?
1. Pla c e zamówienia na stronie internetowej
2. Podaj linki produktu lub zdjęcia zegarka, że trzeba , to będzie obliczyć cenę i zapewnić Ci zachodnich szczegóły konta unijne dla ciebie do transferu.
Wskazówka: po dokonaniu płatności podaj adres wysyłki i numer MTCN , abyśmy mogli wkrótce przetworzyć Twoje zamówienie. Pytania ny, skontaktuj się z nami.
14 . Co ' s Twój Zwrot?
Po otrzymaniu towaru, w ciągu 30 dni, jeśli nie jesteś zadowolony, możesz skontaktować się z obsługą klienta , aby poprosić o zwrot pieniędzy . ( Założenie jest takie, że nigdy go nie używałeś)
Proces zwrotu : skontaktuj się z obsługą klienta i uzyskaj adres zwrotny .
Po otrzymaniu towaru i sprawdzić je, jeśli zegarek jest zupełnie nowe, nigdy nie noszone, będziemy natychmiast zorganizować zwrot i to potrzeba 8-20 dni , aby przywrócić z powrotem pieniądze na swoje karty.
15. Czy Twoja witryna jest bezpieczna?
Dostarczymy Ci num śledzenia po zamówieniu, można śledzić paczkę całą drogę, więc plz don ’ t martwić. Ponadto wszystkie Twoje dane osobowe , których użyłeś w naszej witrynie, są poufne .
16. Co ' s cenę zegarka?
Na przykład 138,00 oznacza 138,00 $.
17. Jeśli masz kupon?
Mamy kupon dla nowego klienta, a jeśli kupisz więcej niż 3 zegarki, zapewnimy najlepszą cenę.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta .
18. Co mam zrobić, jeśli ja nie otrzymał mój zegarek?
Jeśli paczka nie dotrze ( zajęta przez organy celne lub zagubiona), możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta , aby poprosić o zwrot pieniędzy lub wysłać ją ponownie.
20. Czy chronograf działa ?
F lub szwajcarski automatyczny zegarek i zegarek kwarcowy, chronograf może działać; Jeśli zegarek automatyczny z mechanizmem azjatyckim, chronograf nie działa. Y ou mogą kontaktować się z działem obsługi klienta dla szczegółów.
21. Dlaczego moje zamówienie nie jest realizowane?
1. Czasami bank zablokuje transakcję z powodu ryzykownej transakcji zagranicznej. P lz skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta .
2. Twoja karta nie jest autoryzowana. P lz skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.
3. Jeśli łączna kwota zamówienia przekroczy 1000 USD, będzie podlegać ograniczeniom bankowym. Zaleca się skontaktowanie się z obsługą klienta i skorzystanie z usług Western Union lub Bitcoin, aby zapłacić preferencyjne traktowanie.
22. Skąd mam wiedzieć , że moje zamówienie zostało przesłane?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Poinformujemy Cię o statusie Twojego zamówienia. Więc proszę, wspomnij o swoim e-mailu.
23. Czy akceptujesz personalizację ?
Tak, jeśli masz jakieś specjalne potrzeby, plz o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się jak najlepiej Cię zadowolić.
24. co mam zrobić, jeśli mam duży nadgarstek?
Jeśli masz duży nadgarstek i potrzebujesz dodatkowych linków, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta , aby dodać jeszcze jedną opaskę do zamówienia lub możesz ją znaleźć na naszej stronie internetowej „ akcesoria ” .
25. jeśli ja dokonał złej kolejności, co powinno mi zrobić?
1. Jeśli podasz zły adres , możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta , aby go zmienić.
2. Jeśli wybrałeś zły zegarek lub zły rozmiar, możesz również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta .
T ip: plz skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, jeśli towar został wysłany, musisz sam wziąć za to odpowiedzialność .
26. Dlaczego zegarek nie drgnął, kiedy ja ją dostać?
Czasami automatyczny zegarek musi być nakręcany ręcznie, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w celu nauczania wideo.
27. Jak mogę ustawić godzinę i datę ?
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w celu ustawienia filmów.